"Daş Düşebülü"


Merhabalar efeeendiim, ben geldim.
Kastamonu'ya ait "daş düşebülü, ayı çıkabülü" lafını duydunuz değil mi?
"Ayı çıkabülü" kısmını bilmem de bence "daş düşebülü" hemde bizim köy yollarında!
Nasıl mı?
Hadi gelin seçim öncesi biraz güldüreyim sizi :)))


3 - 4 aydır çok şiddetli olmayan bir böbrek ağrısı çekiyorum.
Hepte "amaaan susuzluktandır canım" diyerek erteliyorum.
Neyse ki müsait bir zamana randevumu alıyorum...
Ve bir gün öncesinden de canım Safranbolu'mun güzide köylerinden biri olan Sakaralan Köyü'ne taşlı, tozlu yollardan ulaşıyorum...

Bakın bakın işte buradan sonrası çok acayip gelişiyor, aklıma geldikçe de gülüyorum...
Köyde bir böbrek ağrısı çekmeye başlıyorum ki sormayın...

Bugüne kadar ağrıdığının 10 katı bir ağrı çekiyorum bariz belli!
Acile gitmek için tekrar geri dönüş yoluna koyuluyoruz veeeeee sonuç;

Benim canım köyümün tozlu ve bi o kadar da taşlı yollarından mıdır nedir yoldayken böbrek ağrım geçiveriyor...
İhmal etmeyelim diye acile gidiyoruz ve ne tesadüftür ki taş düşürdüğümü öğreniyorum!

Ah canım köyüm, bahtsız köyüm.
Yolları bir türlü yapılamayan köyüm...

Aman canım neyseeeee. Sonuçta böbrek taşımı düşürdüm değil miiiiii?
Allah o yolu yap-may-anlardan razı olsun.
"Daş düşebülü" lafını da bir müddet Kastamonululardan çalacağım.
Heyt be Sakaralan köyünün taşlı yolları!
Aman dikkat!
Daş düşebülü!
Hemide böbrek daşı :))



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar