Şimdi Galata'da Bi' Meyhanede...

"Gittin... Öyle bir gittin ki var olmamış gibi, bana güzel cümleler vaat etmemiş gibi. Bir cümlenden bin anlam çıkaracak kadar, bir cümlenden daha fazlasına muhtaç olacak kadar çok gittin..."
Bak benim herkes gibi romantik düşüncelerim yoktur mesela.
Herkes Galata'nın fotoğrafını paylaşıp rivayetini gerçekleştirmek adına sevdiklerine imada bulunur.
Hiç merakım olmadı onlarda benim.
Hiç düşünmedim oraya çıkıp fotoğraf atmayı.
Ben düşünsem düşünsem en fazla ne düşünürüm?
Sen ol yeter bana biliyorsun.
İnan fazla bir şey istemem diğerleri gibi.
Öyle 7/24 mesajlar atmanı da istemem.
İlgiye boğ beni diye ortalıkta gezinmem.
Mesajıma 2 dakika geç cevap versen ortalığı ayağa kaldırmam.
Whatsapp'ta çevrimiçi olduğunda kimle konuşuyorsun triplerine girmem mesela.
Şarkımız olsun, onu dinleyelim diye romantik işlere de kalkışmam.
Gözün sadece beni görsün diyerek seni dar boğaz da etmem.
Fotoğrafını beğenen kızları tek tek stalklayıp kim olduklarını araştırmam.
Sosyal medya şifrelerini isteyip ne yapıp ne yapmadığını kontrol de etmem.
Ne isterim en fazla biliyor musun?
Hiç birini yapmayalım ama sen ol.
Nasıl olursan ol, yanı başımda ol.
Mesela ihtiyacım olduğunda alo demem yetsin senin için.
Kalbinin sesini duyunca geçsin tüm dert ve sıkıntım.
Her dakika mesaj atmaya gerek yok işte ben her gün seninle bir kelime konuşsam da yeter, yeter ki benimle küs olma.
İlgi de istemem senden, bir bakışın bile yeter gönlümde çiçek açtırmaya.
Whatsapp'ta çevrimiçi ol, olacaksın da zaten. Arkadaşların olacak, ailenle konuşacaksın.
Yeter ki engelleme beni hiçbir yerden ki çevrimiçi yazısını görsem bile olur.
Şarkımızın olmasına da gerek yok inan bana.
İçinde aşk geçen her şarkı aşıkların değil midir zaten?
Her şarkı bize yazılmış olsun, kıskandırmayalım diğer mısraları.
Ben istesem istesem en fazla seni isterim.
Kalbinin içinde olayım da nasıl olursa olsun derim.
Çünkü bilirim ki sırtını dönersen bana, ben sesine muhtaç kalırım.
Ben tenine muhtaç kalırım.
Ben sevgine muhtaç kalırım.
Ben sana muhtaç kalırım, bilemezsin.
Dedim ya işte, öyle Galata'ya çıkma gibi hayallerim de yoktur benim.
Ben seninle bir akşam üstü Galata'da meyhanede karşılıklı rakı sofrasında olsam da olur.
Manzaram sen, gördüğüm sen, duyduğum sen.
Öyle ihtişamlı şeylere gerek yok.

Rakıyı sek, beni tek sevsen yeter zaten.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar